
5 суто практичних тригодинних занять із відпрацюванням навичок міфодизайну відповідно до актуальних завдань вашого проєкту.
- Заняття 1. Міфо-маркетинг.
Як визначити та проаналізувати міфи, які домінують у свідомості вашої цільової аудиторії? Будь то політика, бізнес, культура або будь-яка інша сфера – ви навчитеся читати міфологічний ландшафт. - Заняття 2. Гранд-міф
Як виокремити центральний наратив, що об’єднує всі виявлені на першому занятті міфи? Так само, як Біблія об’єднала безліч біблійних оповідей в один цілісний світогляд. - Заняття 3. Міфо-кластеринг
До якого кластера належить ваш Гранд-міф? Визначивши його тип (міф про світобудову, міф про героя тощо), ви можете зробити його потужнішим або змінити його вплив. - Заняття 4. Міфотворчість
Як творити чи трансформувати міфи так, щоб вони непомітно й результативно формували світоглядні концепти та моделі поведінки у великих аудиторій? - Заняття 5. Еволюція міфів
Так само, як програмне забезпечення, міфи періодично потребують оновлення відповідно до соціально-економічних, культурних та геополітичних змін. Як правильно змінювати й адаптувати міфологічні наративи, щоб вони залишилися актуальними?
Ведучий гарантує високий професіоналізм проведення та психологічний комфорт для всіх учасників програми.
Цей проєкт є міжнародним, тому офіційна мова проведення тренінгу – російська.