Расстройства личности. Первый модуль [ISTFP] [Отто Кернберг]

Bot

Администратор
Команда форума
23 Янв 2020
190,408
3,071
113
269049.jpg

.
Розлади особистості — це глибоко вкорінені й ригідні, зазвичай его-синтонні, моделі поведінки, думок і емоцій, які значно відрізняються від очікуваних у культурі норм і викликають значні або важкі труднощі у соціальних, професійних і міжособистісних сферах життя.
Розлади особистості на межовому рівні організовані навколо розщеплення, допомагаючи не найкращим способом впоратися з ним, компенсувати або замаскувати. Розлади особистості на невротичному рівні характеризуються серйозним інгібуванням активності індивіда в якійсь важливій сфері життя.

Ці розлади мають складні причини та проявляються різними симптомами: тривогою, депресією, панічними атаками, проблемами у взаєминах, сексуальними труднощами, емоційною нестабільністю, проблемами із самосприйняттям і самокерованістю, труднощами на роботі, багатьма іншими симптомами і проблемами та загальним відчуттям страждання або нещастя.

Коли до нас приходить пацієнт зі стійкими симптомами, які не є реакцією на нещодавній стрес, ми припускаємо, що це може бути розлад особистості, а далі проводимо діагностику. Терапію потрібно спрямовувати саме на розлад, а не тільки на симптоми.

Під час річної навчальної програми ми вивчимо:

Перший Модуль:
1. 14 Вересня Особистість та ідентичність, структурна діагностика
Третій Модуль
2. 19 Жовтня Межовий розлад особистості
3. 16 Листопада Істеричний, гістріонний, залежний розлади особистості

Другий Модуль:
1. 21 Грудня Нарцисичний розлад особистості і гіпоманіакальна психодинаміка
2. 15 Лютого Депресивно-мазохістичний розлад і садо-мазохістична психодинаміка
3. 18 Січня Антисоціальний розлад особистості
4. 15 Березня Обсесивно-компульсивний розлад

Третій Модуль:
1. 19 Квітня Шизоїдний, шизотиповий, уникаючий розлади
2. 17 Травня Параноїдальний розлад
3. 14 Червня Іпохондричний розлад

При повному вивченні курсу у вас з'явиться визначенність у структурних відмінностях різних типів розладів особистості.

Застосовуючи отримані знання на практиці, ви зможете впевнено орієнтуватися в підсвідомій і несвідомій динаміці пацієнтів, формулювати правильні інтервенції, які допоможуть опрацювати з пацієнтами внутрішні конфлікти й захисти від них.

Як підкреслює Отто Кернберг, важливість вивчення розладів особистості полягає в наступному:
1. Точна діагностика стану людини
Без точного діагнозу пацієнта терапія стає непродуктивною. Розуміння специфічних розладів особистості дозволяє психотерапевту реалістично оцінити проблеми пацієнта і спланувати відповідну психотерапію.
2. Індивідуалізація терапії
Кожен розлад має свою психодинаміку і внутрішні конфлікти. Знання підходів до діагностики та розуміння різних типів розладів допомагає підібрати стратегії, тактики та техніки, адаптуючи їх до конкретного типу розладу.
3. Покращення прогнозу терапії
Розуміння структури та динаміки розладів особистості, включаючи приховані психодинамічні конфлікти та характерологічні риси, дозволяє прогнозувати процес і результати терапії та коригувати її хід для досягнення терапевтичних цілей.
4. Зменшення ризику припинення терапії
Чітке розуміння внутрішніх проблем пацієнта, робота з ними, а також визначення і розуміння спротивів і негативних реакцій, притаманних кожному розладу, знижують ризик передчасного завершення терапії і роблять її ефективною.

Вивчення реальних клінічних випадків та аналіз практичних ситуацій дозволяють застосовувати знання в реальних умовах.
Це допомагає психотерапевтам краще розуміти як діагностику, так і сам процес терапії.

Кожен семінар курсу з розладів особистості включає:
1. Глибокий і докладний лекційний матеріал, котрий супроводжується прикладами з клінічної практики д-ра Кернберга.
2. Публічну супервізію, під час якої д-р Кернберг покаже які підходи використовує до тих чи інших розладів особистості.
3. Годинний блок запитань і відповідей — коли ви зможете прояснити для себе нагальні питання.

Наша річна навчальна програма включає не лише лекції та QA сесії, але й практичну наочність на реальних прикладах, з якими часто виникають складнощі у терапевтів.Для демонстрації теоретичних концепцій Отто Кернберг протягом всієї програми проводитиме публічні клінічні супервізії для двох супервізантів, кожен з яких представлятиме свій випадок пролонгованої психотерапії.

Це дозволить вам отримати практичний досвід застосування теоретичних концепцій для складних терапевтичних випадків. Учасники будуть вчитися на спостереженні прогресу терапії та аналізі рекомендацій Отто Кернберга. Під час дискусії можна буде поставити запитання д-ру Кернбергу щодо супервізії.

Як саме підвищиться ваша компетенція:

- Ясність щодо структури особистості
Знання структурної типології розладів, навички диференціальної діагностики, розуміння психодинаміки та розуміння яку саме терапію застосовувати до кожного розладу.
- Робота з важкими розладами особистості
В еру нарцисизма особливо важливо поглиблювати розуміння і методи роботи як з нарцисичними, так і з межовими пацієнтами. Цей курс переведе вас на наступний рівень розуміння і терапії цих складних пацієнтів.
- Підвищення кваліфікації та професійної компетенції
Вивчення теорії та методів Отто Кернберга дозволить вам добре розуміти структуру та динаміку особистості, що суттєво вплине на діагностичну та терапевтичну ефективність.
- Задоволеність терапевтів своєю роботою
Деякі розлади здаються легшими, але терапевти часто застрягають у складних випадках - параноїдних, іпохондричних, гістріонних, депресивних, обсесивно-компульсивних. Цей курс підвищить ваші здібності до ефективної роботи і з цими пацієнтами.
- Нові підходи до діагностики та терапії
Освоєння нових методів діагностики та лікування розладів особистості дозволить ефективніше працювати з пацієнтами, забезпечуючи індивідуалізований підхід та кращі результати терапії.
- Підвищення ефективності, впевненості й репутації
Наш курс допоможе вам отримати досвід ефективної роботи зі складними випадками, що незмінно підвищить як вашу впевненість і задоволеність від своєї роботи, так і повагу з боку колег.

Точна діагностика — розуміння природи симптомів — визначення цілей — угода про рамку терапії — ефективна терапія
Після навчання терапевти зможуть визначити, яка «операційна система» працює у пацієнта, і як з нею правильно працювати, як її лікувати.

Кому цей матеріал буде корисним?

1. Практикуючим психотерапевтам та психологам
Після навчання терапевти зможуть визначити, яка "операційна система" працює у пацієнта, і як з нею правильно працювати, як її лікувати.
Теорія об'єктних стосунків Отто Кернберга, а також найкорисніше розуміння особистості на основі кляйніанської моделі та его-психології, які лежать в основі нашого курсу, дозволять вам ефективніше працювати з пацієнтами та знайти індивідуальний підхід для кожного, щоб інтегрувати особистість у процесі терапії.

2. Психіатрам та лікарям наркологам
Курс надасть вам можливість інтегрувати знання про розлади особистості у вашу практику, що сприятиме підвищенню ефективності лікування пацієнтів як у стаціонарних, так і в амбулаторних умовах, оскільки розумітимете, як структура особистості пацієнта продукує симптоми, від яких він страждає. Ви зможете краще розуміти внутрішні конфлікти пацієнтів і працювати з ними більш цілеспрямовано.

3. Студентам та аспірантам психологічних факультетів
Для вас цей курс стане основою для майбутньої практики. Систематизовані знання, які ви отримаєте, закладуть надійний фундамент вашої професійної компетентності у сфері психотерапії розладів особистості.

4. Фахівцям, які бажають поглибити свої знання у сфері розладів особистості
Цей курс відкриє вам нові горизонти у розумінні та лікуванні розладів особистості. Незалежно від вашої терапевтичної модальності, ви зможете інтегрувати методики Кернберга у свою практику, що значно підвищить вашу професійну ефективність.

Програма першого модулю:

1. Особистість, ідентичність, діагностика
Особистість, особистісні розлади, складові особистості, класифікація особистості, походження та розвиток особистості та особистісних розладів, психодинамічна точка зору та її протиставлення альтернативним точкам зору
Ідентичність — від норми до дифузії
Рівні розвитку особистісної організації
Структурне інтерв'ю (Кернберга).

2. Межовий розлад особистості
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та гальмування
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія межового розладу

3. Істеричний, гістріонний та залежний розлади особистості
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та заборони
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цих розладів

Програма другого модулю:

1. Нарцисичний розлад, синдром злоякісного нарцисизму, гіпоманіакальна динаміка
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та гальмування
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цього розладу

2. Антисоціальний розлад особистості
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та гальмування
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цього розладу

3. Депресивно-мазохістичний розлад і садо-мазохістична динаміка
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та заборони
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цих розладів

4. Обсесивно-компульсивний розлад особистості
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та заборони
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цих розладів

Програма третього модулю:

1. Шизоїдний, шизотиповий, уникаючий розлади
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та гальмування
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цих розладів

2. Параноїдальний розлад особистості
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та гальмування
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цього розладу

3. Іпохондричний розлад
Характерологічні риси
Прихована психодинаміка (підсвідома і несвідома)
Особливості любовного життя, типові проблеми в любовних стосунках
Типова сексуальна поведінка та заборони
Провідні несвідомі конфлікти
Диференціальна діагностика
Терапія цього розладу